Skip to main content

IBARAKI sense shop visit

自粛とはいえ、色々と用事もあり、銀座へ。ついでに茨城アンテナショップ、IBARAKI senseへ。何やら人だかりが見え、お隣のパン屋さんはいつも人気だな、と思っていたら、茨城の農協のイベントだったらしく、お野菜がエコバックに入って500円。スタッフの方と無駄話をしていたら最後の一袋になったので買ってみました。これで皆さん早くあがれますね!内容が盛り沢山、これで500円は申し訳ないぐらいです。そして、本題の店内、結構な混雑。平日にしては珍しいのですが、皆さんケンミンの方なのかなあ。私は殿中と納豆スナック、水戸のにいつまの栗どら焼きを購入。可愛らしいイワシ缶のおまけもいただきました。

https://ibaraki-sense.com/ 



A bag full of vegetables from Ibaraki for ¥500!
にいつまの栗どら焼き
A gift from Ibaraki shop

Comments

Popular posts from this blog

浮き輪

浮き輪 Originally uploaded by piroko_kuroda She had mild fever for past a couple days with lose tummy, and the fever got very high on Fri. So, took her to hospital in the morning, and got antifebrile. It worked well, but we stayed home all day inside to take it easy.

Heat at concrete jungle called Tokyo

  都心で涼を求めて水辺を散歩。でもやっぱり暑い!更科さんの風鈴の音に一番涼しさを感じました。 Naoya Little waterfall in the city Masaki Water garden Very hot... 更科の風鈴の音が涼しげ

Science experiment of dry ice

Science experiment of dry ice Originally uploaded by piroko_kuroda